donderdag 6 oktober 2011

Shellac Tutti Frutti

Hallo lieve blog-volgers, jullie hebben een tijdje moeten wachten op een nieuw artikeltje, maar hier ben ik dan weer. Het waren twee drukke weken waarin Mr. BeautyTalkNL een paar daagjes naar Madrid moest voor zijn werk, en in de salon was het ook redelijk druk. Daar komt nog bij dat ik ook het spel Wordfeud heb ontdekt, waarover straks meer....
Vandaag heb ik swatches voor jullie van de Shellac Tutti Frutti.

Shellac Tutti Frutti is een fuchsiaroze kleur met een blauwpaarse shimmer. Echt heel erg mooi! Bij deze kleur ervaarde (of is het ervoer???) ik geen problemen met krimp, gelukkig, na dat debacle met Shellac Fedora...

Op deze foto kun je heel goed de blauwpaarse shimmer zien. Als je dubbelklikt op de foto, krijg je de foto in een groter formaat. Ik vind de Shellac Tutti Frutti een hele vrolijke, zomerse kleur, die denk ik bij elke huidskleur wel mooi zal staan. Hij heeft 2.5 week perfect gezeten, daarna heb ik hem verwijderd i.v.m. de uitgroei.

En dan nu Wordfeud. Wat is Wordfeud? Heel Nederland doet het, althans als je een IPhone of IPad hebt. Alhoewel al mijn pedicureklanten kenden het spel niet. Het is een App die je gratis kunt downloaden op je IPhone of IPad, en dan kun je scrabblen tegen onbekende tegenstanders of tegen bekenden. Je kunt personen heel makkelijk uitnodigen voor een potje scrabble. Het is wel de bedoeling dat je binnen 72 uur een tegenzet doet, anders heb je verloren. Je kunt maximaal 30 borden hebben openstaan. Dit spel is ideaal voor tussendoor, als je ergens aan het wachten bent of even een kopje koffie aan het drinken bent, dan werk je gewoon een paar borden weg. Je kunt ook chatten met je tegenstanders. Het vervelende is wel dat het spel een heleboel nederlandse woorden niet kent, en een heleboel niet bestaande woorden keurt hij wel goed, dat is best irritant. Na elke zet krijg je een advertentie te zien die je kunt wegklikken. Vind je dit vervelend, dan kun je 2,39 euro betalen en dan heb je nooit meer last van reclames. Ik zou het leuk vinden als jullie mij ook uitnodigen voor een potje, mijn naam op Wordfeud is 'nagellak' haha. Laat je dan wel even via de chat-functie weten dat je mij hebt gevonden via mijn blog, dat zou ik leuk vinden.
Tot Wordfeuds!!!

Kijk ook eens op:
Shellac Rock Royalty,
Shellac Strawberry Smoothie,
Shellac Hollywood,
Shellac Fedora.
Shellac French Manicure met Shellac Clearly Pink en Shellac Cream Puff.

1 opmerking:

  1. Deze heb ik ook op mijn nagels gehad. Hij is idd erg mooi! Heb ik vandaag eindelijk geleerd wat wordfeud is haha. Ik heb geen ipad of iphone helaas.

    BeantwoordenVerwijderen