zondag 9 oktober 2011

Nails of the Week: China Glaze Cha Cha Cha

Vandaag blijven we nog even in zomerse sferen met swatches van de China Glaze Cha Cha Cha. Het is een lakje uit de China Glaze Island Escape collectie Summer 2011. Ik heb de hele collectie in mijn bezit, inclusief display. Dat staat erg leuk in mijn salon!

Het is een limoengroene lak met goudgele shimmer. Ik ben echt gek op groene nagellak, staat ook mooi bij mijn lichtbruine huidskleur. Ook op de teennagels heb ik hem geprobeerd, en is 'ie erg leuk, lekker opvallend!

Hij brengt heerlijk aan; hij smeert lekker soepel uit, is goed te doseren en er ontstaan geen bubbels!












Cha Cha Cha is een Latijnsamerikaanse dans. Ikzelf heb 3x op stijldansen gezeten.
De eerste keer was bij Dick Heemskerk in Beverwijk, op de Zeestraat. Ik was toen 14 jaar en ging heen met de buurtkinderen. Ik heb het toen 2 jaar gedaan.
De tweede keer was al met Mr. BeautyTalkNL. We gingen samen op stijldansen bij Aad Schoorl in Heemskerk. We hebben toen 4 jaar lang gedanst.
De derde keer was na onze verhuizing naar IJsselstein. We zijn toen naar een dansschool gegaan in Utrecht, ik weet echt niet meer hoe die heet, het was aan de Oudegracht geloof ik. Wij zijn toen ingestapt in het vijfde jaar, maar ze dansten daar de dansen heel anders dan dat we gewend waren. We snapten er op een gegeven moment niks meer van en maakten meer ruzie dan dat we er lol in hadden. We zijn er toen halverwege het jaar mee gestopt haha!!
Zou je de basis van de Cha Cha Cha willen leren, dat is echt zo moeilijk niet, kijk dan naar dit filmpje:


In de China Glaze Island Escape collectie Summer 2011 verscheen ook:
China Glaze Papaya Punch

2 opmerkingen:

  1. Meestal kies ik meer voor blauw/groene kleurtjes. Maar ik moet zeggen dat deze me ook erg aanspreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verhaal, informatie over de nagellak is goed en bondig, erg mooie kleur vooral voor de zomer

    BeantwoordenVerwijderen