vrijdag 28 oktober 2011

Oriflame mascara

Oriflame verkoopt mascara's in vele soorten en maten. Wat ze allemaal met elkaar gemeen hebben is, dat ze van uitzonderlijk goede kwaliteit zijn voor een redelijke prijs.

Zo heb je de Revelation mascara, die de wimperhaartjes perfect separeert.

De Wonderlash Waterproof mascara werkt zo goed, dat je een waterproof make-up remover nodig hebt om hem te verwijderen. Deze mascara loopt écht niet uit!

Met de 2FX mascara kun je d.m.v. draaien aan de dop 2 soorten borsteltjes verkrijgen, voor een verschillend effect (lengte of volume).

Ook met de Lash Explosion mascara kun je kiezen voor lengte of volume. Elk uiteinde heeft zijn eigen borsteltje.

Speciale bestanddelen in de Lash Fascination mascara geven je wimperhaartjes de nodige verzorging.

Oriflame heeft naast bovengenoemde mascara's nog veel meer soorten; de keuze is reuze zullen we maar zeggen hehe...
Echter, de hier genoemde mascara's heb ik op voorraad liggen in de salon.
In november 2011 heb ik een leuke actie: bij aankoop van een Oriflame mascara een GRATIS voetscrub t.w.v. 7,50 euro.
Tot ziens bij PedicureENZO, dé pedicure- en manicuresalon van Meerhoven en Veldhoven!

1 opmerking:

  1. Ik ken de mascara's van Oriflame niet. Helaas kan ik niet zomaar alle mascara's gebruiken omdat de meeste te zwaar zijn voor mijn wimpers.

    BeantwoordenVerwijderen