vrijdag 18 november 2011

Les Jeans de Chanel nagellak collectie

Attentie, attentie, mag ik uw aandacht voor het volgende! Als eerste blog in Nederland kondig ik u hierbij aan: een vierluik over de nieuwste Chanel nagellak collectie!

Het betreft de collectie Les Jeans de Chanel, die is ontworpen door de Global Creative Director van CHANEL Make-up, Peter Philips. Hij heeft zich hierbij laten inspireren door denim, favoriet van het verleden en heden, en essentie van de casual chic.

Het betreft drie genuanceerde kleuren, van blauw naar lichtblauw, noodzakelijk en leuk, zoals een doorgedragen jeans.
De lakken zijn te koop in de parfumerie en kosten ca. 25 euro per stuk.
Met de feestdagen in aantocht is dit hét cadeau voor de vrouw die graag haar nagels lakt!

Coco Blue, een lichtblauwe lak met zilveren shimmer. Ben benieuwd of de shimmer goed overkomt op de nagel. We zullen zien...

Blue Boy, een middenblauw-grijze crèmelak. Mijn favoriet van de drie!

Blue Rebel, een donkerblauwe crèmekleur.

De komende 3 weken zal ik de swatches en reviews van deze lakken plaatsen op het blog. Hier alvast een voorproefje. Op het nagellakwiel zie je de volgende kleuren, van links naar rechts, zonder topcoat:
Coco Blue, Blue Boy, Blue Rebel.
Als je de flesjes Blue Boy en Blue Rebel naast elkaar ziet, merk je niet zo veel verschil tussen die twee op. Ook op het nagellakwiel zie je niet veel kleurverschil. Echter, in het echt is de Blue Rebel toch een stuk donkerder en blauwer dan de Blue Boy.

Welke kleur willen jullie het eerst geswatched zien? Je kunt je reactie hieronder achterlaten!

Voor de Chanel nagellak collectie lente 2012, klik hier.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar Blue Boy; dat lijkt mij ook de mooiste van de drie.
    Trouwens, blijf zo lekker doorgaan, want ik vind jouw stukjes altijd erg leuk en smaakvol. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen