dinsdag 15 november 2011

Max Factor mascara False Lash Effect Fusion Volume & Length

Hallo lieve blogvolgers, vandaag een review van een mascara, en niet zomaar een mascara! Nee, het betreft de Max Factor False Lash Effect FUSION Volume & Length mascara, een behoorlijk 'apparaat', al zeg ik het zelf.

Deze nieuwe mascara van Max Factor zorgt voor zowel lange als volle wimpers. De grote borstel van False Lash Effect is namelijk gecombineerd met de lengteformule van de Lash Extension mascara. Deze formule bevat nylonvezels, waar ook echte lash extensions van gemaakt worden, en zo is er een product gecreëerd dat de wimpers verlengt én van volume voorziet, van de wimperaanzet tot in de puntjes. Dé mascara voor een 100% glamourlook. Global Creative Design Director voor Max Factor, Pat McGrath zegt: "Mijn backstage tip om wimpers maximaal effect te geven was totnutoe altijd eerst een volume mascara gebruiken en daar overheen een verlengende mascara aanbrengen. Met de False Lash Effect Fusion mascara is dat niet meer nodig, een echte beauty musthave."
De False Lash Effect Fusion mascara is verkrijgbaar in de kleur zwart, en kost 17,99 euro.

Zoals jullie op deze foto kunnen zien, is het inderdaad een joekel van een borstel, met korte, plastic (? of ander soort materiaal) borstelhaartjes. Hiermee kun je veel mascara in 1x aanbrengen op de wimpers, van begin tot einde.

Ik ben wel een half uur bezig geweest om mezelf te fotograferen met de mascara op, maar het lukt me gewoonweg niet. Ten eerste is het vandaag ontzettend bewolkt weer. Ten tweede, ik ben indisch en heb van mezelf al donkere wimperhaartjes. Hoewel je het effect van de mascara in real life goed kunt zien, lukt het me niet dit op een foto vast te leggen. Wat nu?

Gelukkig heb ik een blonde dochter, die wel haar medewerking aan dit artikel wilde verlenen!

Door te dubbelklikken op de foto, kun je hem vergroten. Je ziet dan heel goed het effect van deze mascara. Het staat Kiki heel goed. Ze heeft van zichzelf al lange wimpers, maar nu zijn ze helemaal fenomenaal lang, en mooi zwart in plaats van donkerbruin.

Haar ogen zijn nu écht blikvangers!

Ze mag morgen ook met mascara naar school. Eens kijken of het haar klasgenootjes en de juf opvalt. Het kan niet missen, lijkt me. Het lijkt inderdaad wel of ze nepwimpers op heeft haha!

Hieronder een YouTube filmpje waarin de Max Factor False Lash Effect mascara wordt gebruikt.


Kiki heeft geprobeerd deze look na te maken met haar Make Up Model boek. Ze heeft goed naar het filmpje gekeken, in ieder geval.

1 opmerking: