zondag 6 november 2011

OPI Disney The Muppets Glitter nagellak collectie

De kerst-(holiday) nagellakcollectie van OPI is geinspireerd op de nieuwe Disney-film The Muppets. Hij bestaat uit 6 kleuren Reds & Neutrals en 6 kleuren helemaal te gekke gave Glitters! En over die Glitters gesproken (a la Obama): I've got 'em!

Meestal vind ik de kleuren van OPI nogal conservatief/saai, maar toen ik deze glitterlakjes zag, wist ik dat ik ze hebben moest. De namen van de lakjes zijn ook zo grappig! Zullen ze een speciaal iemand in dienst hebben die de namen van de lakken verzint?

Zodra ik een kleur geswatched heb, zal ik een link plaatsen in dit artikel.

Als er een specifieke kleur is, die je als eerste geswatched wilt zien, kun je je verzoek hieronder bij reacties aangeven!

Rainbow Connection: multi-color glittermania in een transparante basis.

Excuse Moi! De enige lak van de 6, die geen transparante basis heeft.

Gone Gonzo! Het is al wel een hele tijd geleden dat ik de Muppets heb gezien op TV. Was dat op zaterdagmiddag? Wie Gonzo is, kan ik me absoluut ook niet meer herinneren. Hij zal wel een blauw vachtje hebben ;-)

Divine Swine. Net als Rainbow Connection en Gone Gonzo! heeft deze lak een transparante basis. Je kunt ze dus het best 'layeren' over een andere kleur.

Fresh Frog of Bel Air. Zoals trouwe blog-volgers weten, ben ik dol op groene nagellak. Ik denk dat ik van dit lakje dan ook nog heel veel plezier ga beleven! Deze glitter-kleur groen is trouwens naar mijn idee niet kermit-groen, maar who cares?

Gettin' Miss Piggy with it. Die Miss Piggy is toch maar populair. Drie van de zes glitterlakken verwijzen naar haar!

De film The Muppets gaat in de Verenigde Staten in première op 23 november 2011. In Nederland moeten we nog even wachten; hier is de film pas vanaf 8 februari 2012 te zien. Nieuwsgierig naar de film? Op onderstaand YouTube-filmpje zie je de trailer!

2 opmerkingen:

  1. Gonzo is de middelste bij het begin shot net naast kermit. Je ziet vooral zijn ogen. Die rode niet transparante lijkt mij erg mooi, al vond ik groen ook erg leuk, en is blauw super bijspijkerbroeken, maar moeilijker bij mijn huidskleur. Kei leuke kleuren inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Excuse moi en divine shine lijken mij het mooist. Ik heb rainbow connection al geswatched gezien. En dat is toch niet helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen