maandag 28 november 2011

Chanel nagellak Le Vernis Coco Blue

Hallo lieve blog-volgers, ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn stukje over de Chanel-nagellak Le Vernis Blue Boy. Vandaag laat ik jullie het 2e lakje uit deze collectie zien, n.l. Le Vernis Coco Blue. Het is een lichtblauwe lak met zilveren shimmer. Ik wil me vast verontschuldigen voor de kwaliteit van de foto's; het was vandaag erg bewolkt weer waardoor de foto's wat minder van kwaliteit zijn dan dat jullie van mij gewend zijn. Zodra het weer het toelaat, zal ik betere foto's maken, en deze op het blog zetten.

Hoewel de zilveren shimmer in het flesje heel duidelijk zichtbaar is, blijft er van de shimmer op de nagel helaas niet veel over. Het blijft natuurlijk een mooie kleur, hoewel 'ie mij meer doet denken aan de lente dan aan de herfst. Bij een donkere jeans zal deze kleur nagellak heel goed staan, maar je hoeft hem niet persé met jeans te dragen. Vandaag draag ik een grijze bandplooi/'paardrij'broek met een oudroze trui, en wonderwel misstaat dat helemaal niet!

De lak dekt in 3 lagen. Om te laten zien hoe de kleur zich opbouwt, volgen hieronder 5 foto's die ik op twitter, tijdens het lakken, heb geplaatst. Het was zaterdagavond, en er was natuurlijk weer niks op de televisie, dus ik dacht, na elke laag tweet ik de foto! Tijdens het lakken kreeg ik al reacties van mijn volgers. Grappig hoor! De tekst die ik bij de foto's tweette, zal ik erbij zetten. Let wel, de foto's zijn onder kunstlicht gemaakt, en de kleur van de lak is dus niet representatief. Daarvoor moet je naar de 3 bovenstaande foto's kijken, als je een indruk van de kleur wilt krijgen.

Zo gaan nagels er dus uitzien als je ze altijd maar bedekt met nagellak. Niet fraai. Foto is met 1 laagje basecoat.

1 laagje Chanel Coco Blue. Niet dekkend, zoals jullie zien.

2 laagjes Chanel Coco Blue. Net niet dekkend.

3 laagjes Chanel Coco Blue. Dekkend! Nu nog topcoat.

Topcoat Seche Vite eroverheen en tadáá. Chanel Coco Blue van de Les Jeans de Chanel nagellak collectie!

2 opmerkingen: