zaterdag 12 november 2011

Rimmel nagellak

Onlangs kreeg ik van Rimmel 6 nagellakjes toegestuurd, zodat ik deze kon reviewen voor mijn blog. Ik was hier natuurlijk heel blij mee, want als je een beautyblog bijhoudt, dan is het op een gegeven moment onmogelijk om steeds maar weer zelf de producten te kopen!

Ik heb momenteel zo'n 200 nagellakken in mijn bezit, maar daarvan is er niet één die lijkt op deze lakken.

Rimmel verkoopt 2 soorten nagellakken, de Lycra Pro nagellak en de 60 seconds nagellak.

De Lycra Pro nagellak claimt niet te chippen en tot 10 dagen lang mooi te blijven en niet te verkleuren. Verder heeft de Lycra Pro nagellak een MAXI brush die de applicatie zou vergemakkelijken. Het flesje bevat 12 ml en kost bij de drogist zo'n 7 euro. Het klinkt allemaal goed, ben benieuwd of het waar is!

De 60 seconds nagellak dekt in 1 laag en droogt binnen 1 minuut, zegt Rimmel.
Ik moet dit nog zelf uitproberen natuurlijk, maar ik weet wel dat mijn schoonzusje Sandy zweert bij deze nagellak. Met 2 kleine kinderen en een man die vaak van huis is (mijn broer dus), lukte het haar nooit om haar nagels mooi gelakt te krijgen. Altijd was er ondertussen dan wel een kind dat wakker werd of haar aandacht vroeg (schone luier of zo), en dan was haar manicure al weer vernield. Onlangs liet ze mij een 60 seconds lakje zien wat ze had gekocht, en vertelde ze dat het haar nu wel lukte om tussen de bedrijven door haar nagels mooi te lakken.
De 60 seconds nagellak zit in een flesje van 8 ml en kost ook ca. 7 euro. Hij bevat een Xpress brush. Wat zou het verschil zijn met de Maxi brush van de Lycra Pro nagellakken? We zullen zien...

Lycra Pro nagellak Hot List nummer 385.
Bruin/taupe met paarse shimmer.
Dit lakje trok gelijk mijn aandacht, gorgeous! Heb niks wat er in de verste verte maar op lijkt. Ik hoop dat de shimmer ook zo op de nagel overkomt!

Lycra Pro nagellak Fancy Fushia nummer 295.
Mooi roze is niet lelijk! Hoewel je natuurlijk roze nagellakken hebt in allerlei kleurgradaties, merk ik wel dat dit soort roze weer helemaal 'in' is. Kijk maar naar de nagels van Angela Groothuizen tijdens The Voice. Ik heb haar nu al 2x betrapt op een dergelijke kleur roze op haar nagels!

Lycra Pro nagellak Blue Vogue nummer 400.
Heel donkerblauw met lichter blauwe shimmer. Erg mooi ook!

60 Seconds nagellak Pulsating nummer 619.
Rozerood met shimmer.

60 Seconds nagellak Green with Envy nummer 819.
Blauwgroen met shimmer. I LOVE green nailpolish!

60 Seconds nagellak Star Kissed nummer 220.
Héél lichtroze met multicolor microglitter. Nog nooit zoiets gezien. Ik kan niet wachten om deze uit te proberen!

Ik zal elke maand een Rimmel-lak swatchen; de link naar de foto's zal ik in dit artikel plaatsen. Houd het blog dus in de gaten. Mocht je heel nieuwsgierig zijn naar een bepaald lakje, dan kun je dit hieronder bij reacties aangeven, en dan zal ik die lak als eerst doen.

Als laatste wil ik jullie nog een reclamefilmpje tonen van de 60 Seconds nagellak. Ik heb dit filmpje in Nederland niet op de televisie gezien, dus misschien is hij alleen in Engeland op de buis geweest.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb gemerkt dat het YouTube filmpje het op de iPhone niet doet, maar op de laptop wel. Geen idee hoe dit kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind rimmel altijd erg mooie en fijne lakjes hebben. Ben weer benieuwd naar swatches.

    BeantwoordenVerwijderen