zondag 29 mei 2011

Nails of the Week: China Glaze Papaya Punch

Hallo lieve blog-volgers, ik heb een tijdje niks gepost want ik had het zooo druk. In de meivakantie naar Egmond aan Zee geweest, heerlijk! En daarna was het gelijk volle bak in de salon, en dan ook nog Erik voor een paar dagen weg i.v.m. zijn werk... Je begrijpt, met 3 kindjes, heb je 's avonds dan écht geen puf meer om achter de laptop te zitten.
Maar hier ben ik dan weer, ik loop GIGANTISCH achter met de Nails of the Week, dus de volgende blog-artikeltjes zullen alleen maar over nagellak of Shellac gaan.
Als eerste in de reeks wil ik jullie mijn Koninginnendag-manicure laten zien. Ik koos hiervoor de China Glaze Papaya Punch. Deze oranjekleurige crèmelak komt uit de Island Escape Summer 2011 collectie van China Glaze.


Het is een papaya-oranje, bijna neon-oranje, kleur.
Hij dekt in twee lagen, met hoogglans, en daarin onderscheidt hij zich natuurlijk van een neon-kleur, want echte neon-nagellakkleuren drogen altijd mat op.



Helaas, helaas, enorme bubbelvorming. Kijk maar goed op de foto, dan zie je wat ik bedoel. Gelijk 4 druppels nagellakverdunner toegevoegd aan het flesje....




Voor al diegenen die niet weten wat een papaya is, dat is een tropische vrucht. Zoals je aan de kleur van het vruchtvlees ziet, precies dezelfde kleur als de nagellak!
Een papaya punch is de naam van een cocktail. Je kunt dat heel makkelijk zelf maken. Hier is het recept:

Doe de volgende ingrediënten in de blender:
  • 1 bakje papaya-stukjes,
  • 1 kop papaya- of sinaasappelsap,
  • 1 eetlepel limoensap,
  • 1-2 theelepels suiker,
  • 1 scheutje kokosmelk,
  • 3 ijsblokjes.
DRINK SMAKELIJK!!!


Bekijk ook eens swatches van de andere kleuren uit de China Glaze Island Escape collectie Summer 2011:
China Glaze Cha Cha Cha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten