vrijdag 2 maart 2012

Herome nagellak collectie W.I.C. Frankrijk

World Inspired Colours (W.I.C.) van Herome lanceert vanaf januari 2012 om de 2 maanden (!) limited editions. De eerste van deze reeks is W.I.C. Frankrijk. Met de 6 nieuwe nagellakkleuren uit deze collectie kun je je nagels lakken in kleuren die op Frankrijk zijn geinspireerd. Ga je voor het klassiek rode Bordeaux? Voor het -oeps- roze Lyon? Of houd je meer van het spicy Marseille? W.I.C. Frankrijk voert je mee naar het meest favoriete vakantieland van Europa!
De 2 leukste lakjes uit deze collectie (naar mijn mening; I am a GREEN lover!) wil ik jullie laten zien. In dit artikel alleen de foto's van de flesjes, in de volgende 2 artikelen laat ik jullie swatches zien, of course.
Marseille Marseille is een mosgroen lakje met gouden en groen-blauwe 'glass-flecks' erin. Supermooi, ik weet zeker dat deze kleur heel goed bij mijn lichtbruine huidskleur gaat staan!
Toulouse Nog zo'n beauty! Toulouse is blauw-groen van kleur met een zilveren 'glass-fleck'-finish. Ook van deze kleur ben ik absoluut overtuigd dat hij goed bij mijn huidskleur past.
Als je een Herome W.I.C. nagellakje koopt, krijg je er een chique organza zakje omheen. Leuk om te geven, leuk om te krijgen! Ook nog even goed om te weten: De nagellakken van Herome zijn verrijkt met silica en vitamine E, waardoor ze een schitterende glans hebben en de nagels perfect verzorgen. Panthenol houdt bovendien de vochtbalans op peil. De lakken van Herome W.I.C. zijn makkelijk aan te brengen door de brede kwast en drogen bijzonder snel. Ze zijn verkrijgbaar voor 7,50 euro per nagellak of 2 nagellakken voor 12,50 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten