dinsdag 28 februari 2012

KOH nagellak Urban Style 270

Vandaag laat ik jullie 1 van de 6 nieuwe lakjes van KOH zien uit de Vintage Jeans collectie. Hij heet Urban Style, en het is een zwarte lak met zilveren micro-glitters erin. Spannend! De enige zwarte lak die ik totnutoe heb, is een matte zwarte nagellak, terwijl ik bijna 300 flesjes (kwaliteits)nagellak heb! Komt misschien omdat ik weinig zwart draag. Je hebt van die mensen die altijd helemaal in het zwart gekleed gaan, elke dag. Ik heb natuurlijk wel zwarte kledingstukken, maar die combineer ik altijd met grijs of met iets meer kleurrijkers. Je zult mij nooit helemaal in het zwart gekleed zien gaan.
De lak is iets dikker dan dat ik van de crèmelakken van KOH gewend ben. Dat komt natuurlijk door al die zilveren glitters die erin zitten. Ik raad jullie aan dat als jullie deze lak gebruiken, wat meer van de nagelriemen en zijwallen weg te blijven dan dat je gewend bent, voor een mooi resultaat.
Door de glitters droogt de lak enigszins mat op. Houd je van wat meer hoogglans, dan kun je 'em afwerken met topcoat. Op de foto's heb ik 2 laagjes Urban Style afgewerkt met Seche Vite topcoat. Ik vind de kleur van de lak heel bijzonder en uniek. Ik ben redelijk op de hoogte van alles op nagellakgebied, maar zwart met zilveren microglitter heb ik eigenlijk nog nooit eerder gezien. Dus chapeau voor KOH dat ze zo'n unieke kleur hebben bedacht! Met de kwaliteit van de lak zit het wel goed. KOH lakken blijven bij mij 7-10 dagen goed zitten, zonder chippen, alleen wat tipwear.
Ook in de zomer kan zwarte nagellak best! Wat dacht je van een lichtgrijze skinny jeans met een wit linnen hemdje met zilveren knoopjes en natuurlijk mijn zilveren Birckenstockjes. Dan lak ik mijn teennagels en mijn handnagels in KOH Urban Style en dan ben ik volgens mij helemaal hip! Dragen jullie veel zwarte nagellak? Met wat voor kleding zouden jullie deze lak combineren? Ik hoor het graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten