vrijdag 23 maart 2012

Redken Body Full Shampoo

Vandaag laat ik jullie mijn favoriete shampoo zien. Dit is al de 2e fles die ik gebruik, en als ik een product een tweede maal aanschaf dan wil dat wél zeggen dat ik er uitermate tevreden over ben! Het is een grote fles shampoo van 300 ml. De shampoo is erg geconcentreerd, en ik doe met 1 fles ruim een half jaar. Hij ruikt naar 'cotton'. Nou weet ik niet hoe katoen ruikt; ik vind de shampoo gewoon lekker fris ruiken, geen typische shampoo-lucht, dus dat vind ik wel fijn. Dan heb je toch het gevoel dat je met iets bijzonders je haar aan het wassen bent. Want ja, 1 fles kost ruim 20 euro bij de kapper, dus dan verwacht ik wel een speciale geur en een super-resultaat! Zoals sommigen van jullie weten tob ik erg met mijn haar, heb alopecia androgenetica. Dus ik wil dat mijn haar na het douchen/haren wassen volumineus zit, en niet als een dood vogelnestje naar beneden hangt, om het zo maar te zeggen. Wat doet deze shampoo? Ten eerste maakt hij je haar hardstikke goed schoon; als je haar is opgedroogd zien de haren er gewoon droog/niet vettig uit, en het springt omhoog. Perfect! Ik hoef niet eens mijn haar te stylen, gewoon na het douchen in model kammen, en als het opgedroogd is, zit het helemaal goed.
Body Full Shampoo heeft een zacht reinigende werking, verwijdert residu van stylingproducten en trotseert de zwaartekracht door fijn of slap haar de hele dag volume en zachtheid te geven. Deze shampoo, geformuleerd met Redken's exclusieve Interbond Conditioning System en Nonstop Volume Complex, bevat katoen, tarwe-extract en eiwitten die het fijne haar volume en kracht geven. Het haar is vol en weelderig met een luchtige zachtheid. GEBRUIKSAANWIJZING Op nat haar aanbrengen, inmasseren en uitspoelen. Bij contact met de ogen, deze onmiddellijk uitspoelen. Uitsluitend verkrijgbaar in erkende salons.
Iets heel anders. Mijn schoonouders hebben nog een oude verhuiskaart in de kast staan, hier zie je een foto ervan. Ik heb ze toentertijd zelf gemaakt. Deze foto gewoon een heleboel keer af laten drukken en op dun karton geplakt. Dit was dus ons tweede huis. Eerst hebben het vriendje en ik 7 jaar lang op een huurflat gewoond op de Laan der Nederlanden in Beverwijk, daarna dit huis gekocht in IJsselstein. De straat heette Langegolf, wel grappig, want we woonden op enkele honderden meters van de grote zendmast van Lopik vandaan. Dat is die mast die langs de A2 staat en met kerst verlicht is als kerstboom. We hebben hier 10 jaar heel fijn gewoond, maar het huis werd te klein. Had slechts 3 slaapkamers, en wij hebben er nu 5 nodig met 3 kids en 1 salon. Dus in 2010 verhuisd naar Eindhoven waar we zelf een huis hebben laten bouwen...
De binnenkant van mijn zelfgemaakte verhuiskaart. Wat een makkelijk telefoonnummer hadden wij hè, Kiki kent dit nummer nu nog uit haar hoofd!

1 opmerking:

  1. Alweer zo'n goede blog ditmaal over shampoo. Het nodigt uit om de shampoo ook te gaan gebruiken!! Leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen