donderdag 15 maart 2012

Wintersportmanicure 2012 met China Glaze Frosty

Afgelopen dinsdag kwam ik terug van een 5-daagse ski-vakantie met mijn vriendje. De 2 oma's pasten op de kids, en wij gingen er eens gezellig samen op uit. Bij de wintersport hoort natuurlijk ook een speciale manicure. Ik koos voor de China Glaze Frosty, de kleur van sneeuw op je nagels!
Sommigen zullen de kleur wit-parelmoer noemen; ik vind het eigenlijk wit met een microglitter erin. De microglitter zie je alleen maar duidelijk met fel zonlicht of kunstlicht op je nagels.
Voor de foto's heb ik 3 laagjes aangebracht. Eigenlijk was 'ie toen nét niet dekkend, maar ik had weinig tijd, en van een afstand ziet het er gewoon superleuk uit. Hij heeft de hele vakantie goed gezeten, geen chip niks. En dat met skischoenen aan- en uittrekken, heel fijn dat ik dus niet de halve vakantie voor spot heb gelopen, want ik had natuurlijk geen nailwipes en nagellakremover mee...
Hier een foto van mij wachtend op het vliegtuig naar Innsbruck op Eindhoven Airport. Wij wonen praktisch naast het vliegveld (maar geen enkele last daarvan hoor, ongelooflijk hè?). Oma bracht ons om 15.00 uur naar het vliegveld (5 minuutjes met de auto) en om 19.15 uur zaten we aan het diner in hotel Viktoria te Neustift in het Stubaier Tal. Het kost meer moeite om met het openbaar vervoer in Amsterdam te komen haha!
Uitzicht vanuit onze hotelkamer op skilift. We gingen niet hier skiën hoor. We namen een gratis busje naar de Stubaier Gletscher (25 minuten) en daar was een veel groter skigebied. Ligt op 3500 m hoogte, dus je bent verzekerd van sneeuw!
Op dag van vertrek had ik gewoon tijd om nog 's ochtends naar de kapper te gaan! Ik lijk wel een kuikentje hehe!
Zo'n foto kan natuurlijk niet ontbreken. Dit skipak heb ik al jaren. Ooit noemde een skileraar mij Kermit de Kikker haha. Maar ik ben niet te missen op de piste hoor! Mij raak je niet zo makkelijk kwijt!
Het resultaat van 3 dagen skiën: mijn befaamde uilen-look. En branden dat het deed! Ik begin nu al te vervellen, helaas. Ik zit hier trouwens aan het diner: chinese fondue met pommes frites, een beetje rare combinatie, maar wel lekker. Heb zelfs om 2e portie patat gevraagd, want ja, ik zit nu weer aan de Modifast, dus heb het er even lekker van genomen daar in hotel Viktoria.

1 opmerking:

  1. Mooie kleur nagellak, maar vooral leuk verslag. En die uilenlook ... ach ja ....

    BeantwoordenVerwijderen