woensdag 1 juni 2011

Nails of the Week: KOH Groovy Green 239

Enige tijd geleden kreeg ik van mijn schoonmoeder een aantal KOH nagellakjes. Ik schreef er dit artikel over. De firma KOH/Herome heeft vervolgens mij een uitvoerige reactie gegeven, heel aardig. Ik kom hier in een ander artikel, later, op terug.
Eén van de punten die ik had opgemerkt was, dat mijn KOH-lakjes niet gelabeled waren. Dit hoort blijkbaar wel zo te zijn. Inmiddels heb ik van KOH de namen van mijn lakjes gekregen. Dus als jullie deze gave mintgroene nagellak willen aanschaffen, hij heet Groovy Green 239, en komt uit een speciale KOH tussencollectie, genaamd de Bright Collection.




Ik kan jullie zeggen, ik ben aangenaam verrast door het merk KOH. Zoals de trouwe blog-volgers weten, krijg ik van de crèmelakken van China Glaze altijd gigantische bubbelvorming.
Maar hoera, niet van KOH. Ook wel eens leuk als een lak strak op je nagels zit! En nog iets, hij heeft bij mij 1.5 week zonder chipping gezeten! Ik heb hem uiteindelijk verwijderd vanwege de uitgroei en omdat ik een andere kleur wilde. China Glaze, toch een gerenommeerd professioneel nagellakmerk, gaat bij mij na 6-7 dagen chippen. Dat vind ik eigenlijk al heel goed, hoor. Maar KOH zit gewoon kei-vast op je nagels, dat je je afvraagt 'hoe kan dit, wat is het geheime ingrediënt?




Nog even iets over de kleur, als je hem net gelakt hebt, ontwaar je een hele subtiele zilveren shimmer. Als de lak droog is, zie je er niks meer van. Toch vind ik het een hele leuke, hippe, lentekleur, en ik kan niet wachten om de overige 2 KOH-kleurlakjes ook te testen.
Nabericht:
Inmiddels heb ik de KOH Steel 206 ook geswatched. Klik hier voor het resultaat.

1 opmerking:

  1. China glaze chipped bij mij na 2 dagen ...
    Ik heb de KOH nog niet geprobeerd ... maar ik zal dat in de toekomst ook nog wel doen :D

    BeantwoordenVerwijderen