zaterdag 18 juni 2011

Nails of the Week: Magnetic Flying Flamingo

Vandaag wil ik jullie swatches laten zien van een Magnetic nagellak. Magnetic is een professioneel merk voor de nagelstilist. Ze verkopen nagellakken en alles wat je nodig hebt voor het zetten van kunstnagels. Het bedrijf zit in Soesterberg, en toen ik nog in IJsselstein woonde, heb ik bij Magnetic de manicure-opleiding en de gel-opleiding gevolgd. In de salon gebruik ik veel producten van Magnetic: de manicure-producten, de Nail Antiseptic om de nagels schoon en vetvrij te maken voordat ik nagellak of Shellac aanbreng, Finishing Wipe om de plaklaag te verwijderen van de Shellac aan het eind van de behandeling, maar ook nagellak en base- en topcoat (in handige salonverpakking). Mijn persoonlijke mening is dat Magnetic uitstekende producten verkoopt voor een redelijke prijs.

Afijn, genoeg over Magnetic, nu de nagellak. Uit de Florida Moods collectie koos ik de Flying Flamingo, een witroze parelmoeren lak.

Hij dekt goed in 2 lagen, droogt extreem snel, en HOERA geen bubbels!!!

Ik vind het een frisse lentekleur.





Enige minpuntje: hij begint na 2 dagen al te chippen, en dat ben ik helemaal niet gewend van China Glaze of Orly, dus dat was wel even balen, want normaal blijft nagellak ca. 6 dagen bij mij goed zitten.
Bij klanten lak ik regelmatig de teennagels met een Magnetic lak, en ik krijg bij het volgende pedicure-bezoek dan te horen dat de nagellak echt weken goed bij hun blijft zitten.

Wil je een dergelijke kleur, maar dan met Shellac? Kijk dan eens hier.




Afelopen week had Kiki een studiedag en zijn we naar Diergaarde Blijdorp geweest. Elk jaar bezoeken we een dierentuin, maar het is nu al een paar jaar achter elkaar Blijdorp omdat ze dat zo leuk vinden. Blijdorp is sowieso een ruim opgezet park, waar je ook heerlijk kunt wandelen. En de topper blijft natuurlijk het Oceanium, waar je de vissen boven je hoofd ziet zwemmen; je loopt door een soort van glazen tunnel door het aquarium.
Valentijn heeft de hele dag gelopen (wel 6 uur lang!). Wat heeft hij toch een sterke benen, want je ziet kinderen, 2x zo oud, zelfs in een buggy zitten.
Hier zie je Kiki en Valentijn met op de achtergrond de flamingo's. Dus deze foto moest ik wel even plaatsen!

1 opmerking:

  1. Weer een goed verhaal over de Magnetic-lak en de foto in Blijdorp van K en V heel leuk en lief!!

    BeantwoordenVerwijderen