maandag 18 juli 2011

Nails of the Week: KOH Steel 206

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn schoonmoeder een aantal KOH-nagellakjes, waaronder deze: de KOH Steel 206.
Het is een grijsblauwe nagellak met blauwe en roze shimmer. Veel pedicureklanten gaven mij een compliment over deze kleur, en zelfs 1 klant ging deze lak zelf ook kopen bij de nieuwe MOOI parfumerie in Veldhoven. Deze parfumerie is net geopend en heeft 2 hele mooie displays nagellak staan, 1 van KOH en 1 van OPI. Het ziet er allemaal nog fris en goed gevuld uit, dus niet stoffig en vies zoals bij de meeste Douglas parfumerieën. Soms denk ik wel eens dat die verkoopsters bij de Douglas nog nooit een stofdoekje hebben gehanteerd; daar voelen ze zich, denk ik, te goed voor?!? Maar ja, zo verkoop je geen nagellak hoor Douglas, als het er allemaal zo smerig uitziet alsof al 1000 handjes de flesjes hebben aangeraakt!


De shimmer is op de nagel niet echt goed te zien. Dubbelklik maar op de foto.
De lak brengt streeploos aan, dekt in 2 lagen, en NO BUBBLES.
By the way, ik heb nu hét middel tegen bubbels in je nagellak gevonden. De nagellak verdunnen met nagellakverdunner is 1 manier, maar om je bubbelende manicure er meteen goed uit te laten zien heb ik een wondermiddel ontdekt. Daarover ga ik een apart blogartikeltje schrijven, dus houd het blog in de gaten!


Wist je dat dit KOH-flesje helemaal niet gelabeld was met de naam? Ik heb een mail gestuurd naar KOH, en de PR-dame was zo vriendelijk om de foto's te bekijken en de bijpassende naam op te zoeken. Goede service van KOH!
Normaal staan de stickertjes met de naam van de lak op het flesje aan de zijkant, dus niet aan de onderkant. Het is een klein, smal en langwerpig etiketje.





 Op zaterdagmorgen ga ik altijd met Valentijn naar de peutergym. Kiki had een keer zin om mee te gaan, en zij vindt de toestellen ook best leuk!
Na de zomervakantie mag Valentijn een uurtje later komen, en dan heet het kleutergym. Ik mag er dan niet meer bij zijn, dus ik ben benieuwd hoe het dan gaat!
Die gymzalen zien er trouwens nog net zo uit als toen ik ik klein was, dat is dus 30 jaar geleden. Er is echt helemaal niks veranderd, de wandrekken, de banken, de trampoline, de dikke mat, de brug. Grappig om mee te maken!

Heb je trouwens de swatches al gezien van mijn mintgroene KOH nagellak? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten