dinsdag 1 maart 2011

Golden Rose Scale Effect nagellak

Vandaag bracht TNT mij een leuk pakketje van Enchantra. Op verschillende sites had ik al swatches voorbij zien komen van de Golden Rose Scale Effect nagellakjes, en die vond ik zo gaaf dat ik die natuurlijk ook wilde hebben. De nagellakjes zijn genummerd 1 t/m 15, en de bedoeling is dat je ze als een soort topcoat over een donker gekleurde nagellak aanbrengt. In de lak zitten een soort vlokjes, oftewel flakes, die afhankelijk van de lichtinval verschillende soorten kleuren hebben. Uit de informatie op internet begreep ik dat, hoewel er 15 soorten zijn, er eigenlijk maar 5 verschillende soorten effecten zijn. Sommige nummers hebben dus hetzelfde effect. Dan is het dus niet nodig om alle 15 aan te schaffen.

Hiernaast zie je de 5 lakjes die ik heb aangeschaft. Dat zijn de nummers 1, 2, 3, 4 en 11.
Op de kleur van de lak zelf moet je niet letten, want als je het over een donker gekleurde lak aanbrengt, maakt de kleur van de Scale Effect nagellak helemaal niet uit.












Hier nog een close-up van de nummers 1 t/m 3.













En de nummers 3,4 en 11















Nummers 2,3 en 4







De lakjes waren in de aanbieding en kostten slechte 2,50 euro per stuk. Ik moest natuurlijk wel de verzendkosten nog erbij betalen van 4,95 euro, helaas. Als bedankje voor de bestelling, zat er ook nog een kadootje bij:
Erg leuk! Die nagelstickertjes ga ik zeker gebruiken.
Ik kan niet wachten om de Scale Effect nagellak te gebruiken, ben erg benieuwd naar het resultaat. Dochtertje Kiki vond de lakjes ook zo leuk, dat ik van haar de overige 10 ook maar moest bestellen. Nou, voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten.

Dit was mijn eerste echte artikeltje. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en tot de volgende keer.

Nabericht:
Inmiddels heb ik Golden Rose Scale Effect 11 gecombineerd met een donkerblauwe nagellak. Het resultaat kun je hier lezen.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor de informatie.
    Ik ga ook een paar nagellakjes bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen