dinsdag 27 december 2011

Kerstmanicure I 2011: China Glaze Mommy Kissing Santa + China Glaze Crackle Tarnished Gold

De kerstdagen zijn inmiddels alweer voorbij, maar toch wil ik jullie deze keer en volgende keer de kerstmanicures laten zien die ik dit jaar heb gedragen.
In aanloop naar kerst heb ik China Glaze Crackle Tarnished Gold aangebracht over China Glaze Mommy Kissing Santa.

China Glaze Mommy Kissing Santa is een prachtige kerst-rode kleur, die heerlijk uitsmeert en dekt in 2 lagen. Eigenlijk vond ik de kleur zo mooi, dat ik het zonde vond om er nog een crackle-lakje overheen te doen. Maar ja, ik had me de combi van rood met goud voorgenomen, dus ik ben toch maar door gegaan ;-)

En zie hier het prachtige resultaat. Ik heb helaas geen goede foto's van de manicure bij daglicht. Het is zo donker de laatste 2 weken!

Ik vind dit echt kerstnagels! Wat vinden jullie ervan?

Kerst heb ik dit jaar met de hele familie gevierd bij mijn ouders. Moeder had het eten gemaakt, en schoonmoeder het toetje rood/wit/blauw. Alles was weer heerlijk en we hebben genoten van het eten en van elkaar!

Voor Kerstmanicure II 2011, klik hier.

2 opmerkingen: