maandag 5 december 2011

Golden Rose Make-Up

Een tijdje geleden ontving ik van Golden Rose 2 make-up producten om te reviewen voor mijn blog. Velen van jullie zullen dit cosmetica-merk niet kennen, dus hier wat info. Golden Rose Cosmetics is in 1983 gestart met de productie van exclusieve cosmetische producten voor de uiterlijke verzorging. Door de goede prijs-kwaliteitverhouding heeft Golden Rose een snelle internationale groei doorgemaakt en heeft Golden Rose miljoenen tevreden klanten over de hele wereld. Ook hecht Golden Rose veel waarde aan de gezondheid van eindgebruikers. De producten zijn dierproefvrij, dermatologisch getest en goedgekeurd conform de strenge Europese normen. Golden Rose is verkrijgbaar bij de betere (schoonheids-)salon, maar je kunt de producten ook online bestellen bij Golden Rose.

Dit zijn de 2 producten die ik toegestuurd heb gekregen. Een Smokey Effect Eye Pencil en een Ultra Rich Color Lipstick. De producten hebben een luxe uitstraling, zoals je ziet.

Met het Smokey Eyes Effect Pencil schijnt het heel gemakkelijk te zijn om smokey eyes te creëren. Ik ben niet zo van de oogpotloden, maar ik zal het uitproberen, en als het mij lukt, dan lukt het iedereen! Dit oogpotlood kost 6,95 euro.

Ik heb de Ultra Rich Color Lipstich nummer 21 ontvangen, met een metallic textuur. Ik ben gek op lipstick en lipgloss, ga nooit de deur uit zonder, dus ik ben héél benieuwd. Ik hoop dat ik mijn gestifte lippen dan ook goed op de foto kan krijgen... De lipstick kost 7,95 euro, m.i. geen geld voor een goede lipstick.

Kennen jullie het merk Golden Rose, en wat zijn jullie ervaringen ermee? Ze hebben ook hele goede en bijzondere nagellakken, zoals de Scale Effect nagellakken. En onlangs heb ik ook een holografisch lakje van Golden Rose aangeschaft, waar ik ook héél benieuwd naar ben!
De review van de lipstick komt deze maand nog online, en die van het oogpotlood in januari, dus houd het blog in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten