dinsdag 20 december 2011

HEMA Eyeliner Zilver Glitter

Vandaag een korte review over de zilveren glitter eyeliner van de HEMA, die speciaal nu verkrijgbaar is i.v.m. de feestdagen. Hij is bij elke filiaal van de HEMA verkrijgbaar voor 3 euro.
Ik ga geen foto's van mezelf met de eyeliner plaatsen, want eerlijk gezegd, ik zie er niet uit haha.
Wat is het probleem? De eyeliner droogt niet! Als je met je ogen knippert, nadat je de eyeliner hebt opgebracht, zit de eyeliner met de glitters op je hele bovenooglid. Niet zo fraai. Vervolgens heb ik het proberen af te wassen, toen zaten de glitters op zowel mijn boven- als onderooglid. En dat vond ik nou wel weer een leuk effect!

Dit was kort maar krachtig. Volgende keer ben ik terug met een leuke kerst-manicure. Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten