woensdag 21 september 2011

Yves Rocher Monoï de Tahiti Exotische Shampoo

Yves Rocher. Wie kent dit cosmetica-merk niet? Als tiener was ik er al weg van. Ik kon niet genoeg krijgen van zegeltjes die je op moest plakken voor een bepaalde korting, envelopjes die je uit moest pakken om te kijken wat je kado was, en allerlei proefmonstertjes die je uit kon proberen. Uiteindelijk ben ik er toentertijd mee gestopt; ik had op een gegeven moment meer producten dan ik op kon smeren.
Yves Rocher bestaat echter nog steeds, en is met zijn tijd meegegaan! Een tijdje geleden ontving ik post van hun, en ik kon het niet laten. Ik hoefde maar voor 10 euro wat te bestellen, en dan had ik gelijk geen verzendkosten en kreeg ik een tassenset erbij (die trouwens erg goed van pas komt op vakantie en met sporten!). Voor die tassenset moest ik natuurlijk wel eerst weer een envelopje openmaken om te kijken of ik inderdaad zo gelukkig was dat ik recht had op een tassenset. En hoera, de tassenset kreeg ik er dus bij! Mr. BeautyTalkNL, die ik al meer dan mijn halve leven ken, schudde meewarig zijn hoofd. O nee, daar gaan we weer, dacht hij. 'Ik ga niet weer al die Yves Rocher crèmes opsmeren die jij niet meer wilt!' 'Nee schatje, ik koop nu alleen maar lichaamsverzorgingsproducten, die kun je altijd gebruiken. En moet je dit eens ruiken, dit ruikt echt naar vakantie, dat moet ik gewoon hebben.' Ik liet hem de antwoordenvelop ruiken, want die was geïmpregneerd met de Monoï de Tahiti lucht.

Ik bestelde 3 stuks van deze shampoo- en douchegel. Een flesje bevat 150 ml, dus ik dacht als we daar met z'n vijven mee moeten douchen op vakantie, dan gaat er wel 1 flesje per week op. Echter, dit spul is supergeconcentreerd, en uiteindelijk hebben we met het hele gezin dus maar 1 flesje opgemaakt.
Het ruikt naar zonnecrème, maar is dus een douchegel en shampoo ineen. De shampoo maakt je haar goed schoon, na het uitspoelen 'piept' je haar, dat is voor mij een teken dat het schoon en vetvrij is. Ik vind het echt heerlijk ruiken naar kokosnoot en iets bloemigs (dat zal die Monoï de Tahiti bloem zijn). Ik krijg hier echt een zomergevoel van!

Voor de vakantie moest Christian nog wel een keer naar de kapper. Dit is de 2e keer in zijn leventje, maar hij zat erg goed stil, dus geen afgeknipte oren!

Wat een metamorfose!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stukjes staan er toch altijd in je blogs. En heel afwisselend bovendien, de ene keer over dit en de andere keer over dat. Ga vooral zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook super lang yves rocher gebruikt. En wat ruikt Monoï de Tahiti lekker. De cremedouchegels zijn ook erg fijn. Op dit moment ben ik fan van Rituals.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook wel eens wat willen reviewen van Rituals, maar als je ziet hoeveel producten ik nog heb liggen, dan wacht ik nog even met kopen. Dan is het straks al over de houdbaarheid heen voordat het product 'aan de beurt' is haha!

    BeantwoordenVerwijderen