woensdag 14 september 2011

Nails of the Week: Collistar Azzurro Reflex 65

Ik loop weer eens een beetje achter met mijn Nails of the Week. Daarom vandaag weer een zomers kleurtje, de Collistar Azzurro Reflex nr. 65. Ik kocht dit lakje in Italië, in het overdekte winkelcentrum te Bagnolo San Vito, bij de Douglas. Ben ik gewend in Nederland dat de Douglas altijd vies en stoffig is, in Italië weten ze blijkbaar wel hoe het moet. De displays lagen er fris en fruitig bij. En ja, dan ga je dus ook spullen kopen, hè Douglas.

De Azzurro Reflex is een azuurblauwe kleur met een zilveren shimmer. De lak is vrij dik en goed gepigmenteerd. Persoonlijk vind ik een wat dunnere consistentie prettiger smeren; ik heb na thuiskomst in Nederland dan ook 2 druppeltjes nagellakverdunner toegevoegd. De lak bleef zeer goed zitten, na 1.5 week alleen wat tip-wear, maar toch verwijderd vanwege de uitgroei.

De vormgeving van het flesje vind ik erg mooi. Tevens is het een robuust, stabiel flesje, doordat de basis breder is dan de top. Wel zo fijn bij het lakken, dan hoef je niet bang te zijn dat het flesje omvalt...
Ik betaalde voor deze nagellak zo'n 11 euro. Ik heb geen idee wat een Collistar nagellak in Nederland kost, maar ik neem aan meer. Collistar is n.l. een italiaans merk.

Hoe vinden jullie de ring die ik voor 2 euro kocht bij de Bijou Brigitte in Italië? Mooi hè, past perfect bij dit lakje.

2 opmerkingen:

  1. De ring is niet echt mijn ding, hij kleurt wel mooi bij je nagels. Het is een erg mooie blauwe lak. Ik zou hem denk eerder gebruiken met nail art er over heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik een volgende keer een witte crackle-lak eroverheen doe. Waarschijnlijk volgend jaar pas, want het is bijna herfst en dan kunnen we weer donkere kleuren dragen!

    BeantwoordenVerwijderen