zondag 26 februari 2012

Fa douchegel Coconut Yoghurt

Iedereen die mij wat langer kent, weet dat ik dol ben op verzorgingsproducten die ruiken naar kokosnoot. Het geeft mij het gevoel alsof ik op reis ben door Azië, en wekt bij mij heerlijke herinneringen op naar vroeger tijden. Onlangs schafte ik voor een prikkie, met de Kruidvat klantenkaart, deze kokosnoot douchegel aan van Fa. 2 Stuks voor 2,50 euro! Ondanks de lage prijs stelt deze douchegel mij absoluut niet teleur! De geur is lekker sterk en hij is romig van textuur. Heerlijk om 's avonds mee te douchen als ik gesport heb.
Ontdek de unieke combinatie van verzorging en zachte frisheid. De lichte crèmeformule met yoghurtproteinen en kokosnootparfum beschermt de huid tegen uitdroging en bezorgt zelfs de droge huid een zacht en soepel gevoel. pH-huidneutraal. De huidverdraagzaamheid is dermatologisch bewezen.
Nu iets heel anders. Ik heb een nieuwe bril waar ik heel blij mee ben, dus die wil ik jullie graag laten zien! Allereerst een foto van mezelf zonder bril. Ik draag al sinds mijn 14e contactlenzen (ik ben nu 40, dus al 26 jaar) en verdraag ze gelukkig nog steeds. Voor mij zijn contactlenzen ideaal; het gevoel hebben dat er niks aan je visus mankeert is heerlijk. Het schoonhouden van de lenzen, het in- en uitdoen is een 2e natuur geworden. Zelfs in tropische regenwouden, woestijnen, en in redelijk afgelegen gebieden lukte het mij om lenzen te dragen.
Aangezien ik zonder contactlenzen heel weinig zie, heb ik een bril nodig zodra de lenzen uit gaan. Deze bril droeg ik de afgelopen 12 jaar. Op zich niet zo veel mis mee, behalve dan 'ie versleten is op de plekken waar hij op mijn neus rust, en ik was er natuurlijk behoorlijk op uitgekeken.
Dit is mijn nieuwe bril. Ik noem het maar een Ben Saunders model! Very work-appropriate, hoewel ik natuurlijk geen kantoorbaan heb. Hij is van het merk Prada. Ik heb ondertussen monturen van alle italiaanse designers in huis. Een zonnebril van Armani, een andere zonnebril van Gucci, en nu dus een gewone bril van Prada. Klinkt decadent, maar die zonnebrillen heb ik ook al jaren. Als het design van het montuur goed is, hoef ik niet zo nodig elk jaar een nieuwe. Hoewel ik me wel zit te bedenken dat het misschien tijd wordt voor een nieuwe zonnebril, om mijn collectie uit te breiden. Heb nog geen Dolce & Gabbana haha. Leuke verjaardagstip, hè Mr. BeautyTalkNL?!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten