dinsdag 28 juni 2011

Shellac Strawberry Smoothie

Shellac Strawberry Smoothie heb ik in recordtempo aangebracht. Terwijl mijn schoonouders beneden zaten met Christian, ik mijn fiets buiten hoorde omwaaien, en wetende dat ik al weer snel Valentijn op moest halen van de peuterspeelzaal, dacht ik mijn eigen nagels nog wel snel even te shellacken.
Gevolg: bij mijn nagelriemen is het nogal slordig gedaan. Normaal blijf ik altijd netjes 1-2 mm van de nagelriemen en nagelwallen vandaan, maar nu dus toch wat Shellac op mijn nagelriemen gemorst. Na een paar dagen uitgroei ontstaat er dan een opstaand randje van de Shellac bij de nagelriemen, best lelijk eigenlijk. Dus een wijze les: neem je tijd om de Shellac netjes aan te brengen! Even snel tussendoor is geen aanrader!

Laten we het dan maar even over de kleur hebben in plaats van hoe het is aangebracht.
Strawberry Smoothie lijkt eigenlijk heel erg op de nagellak van Magnetic Flying Flamingo, met als enige verschil dat de Strawberry Smoothie in 2 laagjes net niet helemaal goed dekt.
Het is dus een witroze parelmoeren kleur, die redelijk streperig aanbrengt. Op zich is dit geen probleem, maar als je het nageluiteinde sealt met Strawberry Smoothie nadat je de nagelplaat geshellacked hebt, dan zie je bij het nageluiteinde dus strepen die haaks staan op de strepen van de nagelplaat. Dus nog een wijze les: seal eerst het nageluiteinde met Strawberry Smoothie, en breng daarna de Strawberry Smoothie pas aan op de nagelplaat. Dan krijg je een prachtig resultaat.
Ik heb de Strawberry Smoothie laatst aangebracht bij een donkere (Hindoestaanse) mevrouw, en het stond haar echt prachtig!


Voor swatches van andere kleuren:
Shellac Fedora, klik hier.
Shellac Hollywood, klik hier.
Shellac Rock Royalty, klik hier.
Shellac Tutti Frutti, klik hier.
Shellac French Manicure met Shellac Clearly Pink en Shellac Cream Puff, klik hier.

Wil je weten wat Shellac nu precies is, klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten