zondag 27 mei 2012

KOH nagellak Bohemian Chic 267

Vandaag laat ik jullie het laatste lakje zien uit de KOH Vintage Jeans collectie, genaamd Bohemian Chic.
Bohemian Chic is een prachtige grijsblauwe crèmelak. Deze kleur is gewoon helemaal top, en bij mij staat 'ie bij elke outfit, want ik draag altijd blauwe jeans in allerlei kleurgradaties en in de zomer vaak witte linnen broeken, maar ook daar staat deze kleur natuurlijk supergoed bij.
Zoals alle KOH-lakken smeert deze weer heerlijk soepel uit, dekt in 2 lagen, en heeft een hele mooie hoogglans finish. Voor het goede werk ik het geheel natuurlijk even af met een topcoat. KOH nagellak is verkrijgbaar voor 12,95 euro bij de betere parfumerie. In Eindhoven, waar ik woon, is er zelfs een flagship-store in de Bijenkorf. Helemaal geweldig natuurlijk! Als je tegen mij zegt Bohemian, dan denk ik gelijk aan dat liedje van Queen. En ik denk jij ook! Daarom dit filmpje. Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten