zondag 29 april 2012

Chanel nagellak Le Vernis Distraction

Chanel bracht onlangs een lipgloss- en nagellakcollectie uit genaamd Roses Ultimes de Chanel. In deze collectie worden verschillende roze-tinten gebruikt, de kleur van emotie. Eén van de vier nagellakken heet Distraction en laat ik jullie vandaag zien.
Distraction is een koraalrode-roze lak. In veel nagellakcollecties van andere merken zit dit seizoen een koraalrood-roze. Deze kleur is echt hot deze lente/zomer. Echter, wat deze nagellak van Chanel zo bijzonder maakt is dat het geen crèmekleur is, maar een prachtige fuchsiaroze shimmer heeft. Zoals gewoonlijk is de lak van Chanel heerlijk dun van consistentie en dekt in 2 lagen. Met een topcoat erover lijkt het wel alsof ik kunstnagels draag, zo glimmen ze!
Op deze foto is de fuchsiaroze shimmer goed te zien in het flesje. Op de nagel valt de shimmer helaas weg in gewoon daglicht, maar als de zon op je nagels schijnt komt de shimmer heel subtiel tevoorschijn. Prachtig! Deze kleur heeft mij aangenaam verrast; hij staat ontzettend goed bij mijn huidskleur. Bij lichtere huidskleuren zal deze bijzondere koraalrood-roze ongetwijfeld ook goed staan. Chanel nagellak is van goede kwaliteit; hij blijft bij mij een week zitten zonder chippen. Hij is verkrijgbaar bij de betere parfumerie en kost 22,50 euro per flesje.
En dit is dan rood koraal in het echt! Je kunt het tegenkomen tijden snorkelen of duiken, maar je mag er niet aan zitten of meenemen, zelfs niet als het dood is!

2 opmerkingen:

  1. Pretty colour!
    Ik heb nog geen koraalrood lakje in mijn collectie dacht ik, vind deze wel erg mooi! Ben ook benieuwd naar de shimmer die erin zit :D

    BeantwoordenVerwijderen