maandag 25 maart 2013

PUPA Multiplay Eye Pencil nummer 09 Deep Black

Lieve blog-lezers, vanaf nu zullen jullie regelmatig een review voorgeschoteld krijgen van het geweldige make-upmerk PUPA!
Er is mij gevraagd of ik een vaste blogger voor dit merk wil worden, en hoe kan ik daar 'nee' tegen zeggen?!?
Het eerste artikel wat ik ga testen voor jullie is een oogpotlood in de kleur zwart. Dit oogpotlood is overigens ook in 13 andere kleuren te verkrijgen: Icy White, Electric Green, Pearly Sky, Shocking Blue, Full Violet, African Brown, Basic Brun, Grey Blue, Sky Blue, Water Green, Blue Green, Elm Green en Dark Earth.

De PUPA Multiplay is een mooi, zacht oogpotlood, dat zelfs geschikt is voor de meest gevoelige ogen.
Je kunt 'em gebruiken als kajal, eyeliner en als basis oogschaduw.
Aan het uiteinde van het potlood zit een handig latex sponsje om mee te kunnen vervagen.

Dochtertje Kiki van 10 jaar is mijn model.Ik kan van mezelf heel moeilijk foto's maken ;-)

Het is heel makkelijk om een strak lijntje te maken. Dit komt door oliën die in het potlood verwerkt zijn.

"Oooo Kiki, je hebt mascara op!!" zegt zoontje Valentijn van 5.
Nou, nee hoor Valentijn, dat is een oogpotloodje hahaha

Alle make-up van PUPA kun je online heel makkelijk bestellen.

Dit handige oogpotlood kost 12,25 euro en de verzending is gratis!

Elke maand is het mogelijk om voor slechts 6 euro per persoon een PUPA Make-up Workshop te volgen.
Is dat niet leuk om eens met een paar vriendinnen te doen???

De workshop duurt 3 uur en vindt plaats bij Beauty & Wellness Bad Boekelo in Boekelo.

Ik zeg DOEN!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten