zaterdag 30 maart 2013

Chanel nagellak Le Vernis Vertigo

Vandaag wil ik jullie swatches laten zien van een prachtig herfst-lakje van Chanel.
Mr. BeautyTalkNL had dit lakje voor mij meegenomen uit Dubai, waar de prijs overigens maar 2 euro lager lag dan in Nederland.
Maar ja, anders mag hij niet weg hè, als hij geen nagellak voor me meeneemt haha

In het flesje is de kleur donkerbruin-grijs met een paarse shimmer. GORGEOUS!
Ik had me aan dit lakje al verlekkerd op Gran Canaria in september van verleden jaar, toen 'ie net uit was.
En nu heb ik hem dus!!!
Sommige kleurtjes zijn zo uniek, die wil je gewoon hebben. Ik heb echt heel veel nagellak (honderden hoor, allemaal goede kwaliteit), maar een dergelijke kleur heb ik nog niet...

Op de nagel blijft er van die prachtige paarse shimmer niks over. Dat is heel heel erg jammer. Ook valt hij eigenlijk heel donkergrijs uit, zit niks bruins meer bij.
De kleur is nog steeds prachtig hoor. En die mooie glans die Chanel-nagellak zo kenmerkt, BEAUTIFUL. Maar, eerlijk is eerlijk, op de nagel is deze lak niet uniek. Ik heb meerdere donkergrijze lakken, tegen het zwart aan. Ben er dol op. Maar uniek, nee, jammer.
Hoe komt het toch dat bij sommige lakken je de shimmer in het flesje je niet terugziet op de nagel?? Want dit komt best wel vaak voor, dat je denkt wat een mooie shimmer, en dan op de nagel, weg shimmer!!
Wiet weet hoe dat komt? Graag je reactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten