donderdag 14 maart 2013

OPI Skyfall

Dit mooie bruinrode lakje van OPI heet Skyfall. Het is 1 van de 4 lakken die OPI uitbracht ter ere van de gelijknamige film.

Ik begin steeds meer te wennen aan de lakken van OPI, en ze beginnen zo langzamerhand mijn favoriet te worden in plaats van KOH en China Glaze.
Waarom? Ik begin te wennen aan het brede lakkwastje, met het kwastje krijg je heel makkelijk de lak strak bij de nagelriemen, de kleuren zijn altijd goed en hip, en de lak blijft extreem lang zitten op mijn nagels, ruim een week zonder chippen.

Op de foto's zie je 2 laagjes, maar dat is eigenlijk net niet dekkend. Dus ga je voor perfectie, dan heb je 3 laagjes nodig.
De kleur is bijna identiek aan een mooie wollen Diesel-trui die ik heb, dus dat is grappig.
In de film draagt die enge Bond-girl Bernice hupsaflups ook deze nagellak. Maar ik vind haar al eng, dus met die lange kunstnagels in deze kleur brrrr.
Daniel Craig vind ik trouwens niet brrrr


1 opmerking:

  1. Wauw,wat een schitterende kleur! Mooi warm en nog goed voor deze tijd van het jaar! En de uitleg over gebruik van de lak was weer Top!

    BeantwoordenVerwijderen