dinsdag 5 maart 2013

China Glaze Something Sweet

Vandaag wil ik een écht lente-lakje laten zien. Het was vandaag zulk mooi weer, wel 15 graden hier in Eindhoven. Heerlijk!

Het lakje heet Something Sweet en komt uit de lente-collectie 2010 Up and Away van China Glaze.
Het is een pastel-roze lakje.
Ik houd van pastel-nagellak. De meeste complimenten op mijn nagels krijg ik altijd als ik een pastel-kleurtje draag!

Pastel-nagellakken zijn naar mijn ervaring altijd wat dik van consistentie. En dat maakt de applicatie lastig. De lak vloeit dan niet mooi uit en je krijgt 'em ook niet mooi egaal.
De oplossing voor dit probleem: 4 druppeltjes nagellakverdunner toevoegen, en hij smeert heerlijk.
Voor de swatches gebruikte ik 2 laagjes, maar dit gaf eigenlijk een nét niet dekkend resultaat. Dus als je voor perfect gaat: 3 laagjes doen met een verdunde nagellak, dusss!

1 opmerking:

  1. Schitterende voorjaarskleur! Kan ook bij vele outfits gedragen worden lijkt mij! En jouw uitleg over gebruik en tips van en over de lak was weer subliem!

    BeantwoordenVerwijderen