donderdag 3 januari 2013

Nieuwjaars-manicure 2013: China Glaze Calypso Blue + OPI Rainbow Connection

Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Om het nieuwe jaar te vieren moest ik wel een spetterende manicure bedenken. En het is geworden een manciure zo donkerblauw als de nacht, gelardeerd met vuurwerk'sterretjes' ;-)
Als basis gebruikte ik de China Glaze Calypso Blue. Deze hele donkerblauwe lak gebruik ik vaak als basis bij het gebruik van een topcoat met glitter, flakes of crackle. Zonder effectje erover vind ik deze crèmekleur een beetje saai, maar hij is is zo donker en daardoor wel perfect als basis voor een leuk effectje.
Over 1 laagje Calypso Blue bracht ik 1 laagje OPI Rainbow Connection aan. Deze heeft een transparante basis met daarin grotere multi-color zeshoekige glitters en kleinere ronde multi-color glitters. De glitters breng je het makkelijkst aan door een dikke druppel wat te deppen op de nagel. Daarna kun je met het kwastje de glitters nog een beetje gelijkmatig verdelen. Het effect is super-feestelijk, vinden jullie niet?
Jullie weten dat mijn favoriete tijdschrift op dit moment de FAB is...
Wat schetste mijn verbazing dat ik op bladzijde 14 mijn naam zag staan! Ze hebben een tweet van mij geplaatst hahahaha
Ik was al een keer Tweet van de Week bij de Nieuwe Revu, en dus nu ook een vermelding in de FAB. Helemaal super, maar ik ben best grappig op Twitter hoor, soms ;-) Volg mij, je ziet de link naar Twitter links in de kantlijn staan. En als je klant bent bij PedicureENZO, mijn pedicure- en manicuresalon, dan krijg je nog een extra stempel op je klantenkaart erbij als je volger van mij wordt. Ik zeg DOEN hahahaha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten