donderdag 12 juli 2012

KOH Groovy Green 239 revisited

Verleden jaar heb ik ook al eens swatches van deze lak op het blog geplaatst. Echter, ik vind dit zo'n mooi lakje, ik moest hem gewoon weer een keer opdoen!
Iedere vrouw zou een mintgroen nagellakje in zijn bezit moeten hebben, en dan natuurlijk het liefst 1 van goede kwaliteit, zoals deze KOH Groovy Green!
Echt 1 van mijn all-time favorites. Ik hou van groene nagellak, en in de lente/zomer staat dit kleurtje zo lekker fris op de nagels!
Gewapend met een clubje 7, een putter, mintgroene nagels, en mintgroene chino, toog ik een tijdje terug naar golfclub Welschap, waar ik met een kennisje had afgesproken om wat balletjes weg te slaan op de driving range. Ik heb mijn GVB, maar al jaren geen golfclub aangeraakt. Het ging in het begin dus ook helemaal niet goed GRRRR, maar na een tijdje raakte ik er een paar toch wel lekker. Dus met voldaan gevoel een ochtendje gespeeld ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten