maandag 18 juni 2012

KIKO nagellak Grigio Verde nummer 325

Vandaag laat ik jullie voor het eerst een lakje zien van het merk KIKO. In Italië, waar ik verleden zomer op vakantie was, heb je in bijna elk winkelcentrum wel een KIKO-winkel. Deze winkels verkopen alleen maar make-up, en dus ook nagellak. Heel veel nagellak!!!
Dit is de kleur Grigio Verde, donkergrijs met een vleugje groen. Op de nagel valt 'ie veel donkerder uit dan het flesje doet vermoeden. De kleur is echt supermooi, ik noem het maar legergrijs-groen.
De lak is wel heel dik van consistentie; ik adviseer om er 4 druppeltjes nagellakverdunner bij te doen. Dan vloeit de lak wat mooier uit op de nagel, en is hij beter hanteerbaar. Helaas begint de KIKO-nagellak na 2 dagen al te chippen bij mij, en na 4-5 dagen moet ik hem er echt af halen, want dan ziet het er niet meer uit. Maar ja, wat kun je verwachten voor 2,50 euro per flesje?!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten