zondag 25 november 2012

Herome Prinsessen Nagellak

Hallo lieve lezeressen, hier eindelijk weer eens een berichtje van mij! De afgelopen tijd heb ik het heel druk gehad in de salon en met een nieuwe verslaving zijnde wedstrijdzwemmen bij de veteranen van PSV, in het mooie Pieter van den Hoogenband zwemstadion, waarover een andere keer meer! Ook verbleef Mr. BeautyTalkNL een aantal weken in het buitenland, waaronder Dubai en VS. Hierdoor moest ik thuis alleen de boel draaiende houden; geen probleem natuurlijk, maar je begrijpt, dan ben je 's avonds soms best een beetje moe en dan schiet een artikeltje schrijven voor mijn blog er al snel bij in ;-))) Maar ik ben weer terug en voorlopig weer helemaal up and running!!!
In dit artikel wil ik jullie iets laten zien wat volgens mij nog niet bestond, tenminste, ik had er nog nooit van gehoord. Het is (tromgeroffel tromgeroffel) afwasbare nagellak voor al die kleine meisjes die ervan houden om zich te verkleden als prinses en zich lekker op te tutten met lippenstift, oogschaduw en nagellak natuurlijk. In de meeste nagellakken zitten kankerverwekkende stoffen; in de betere professionele (en dus ook duurdere) merken zijn deze stoffen afwezig. Dus het is fijn dat er nu veilige nagellak voor kinderen bestaat! Ik bedoel, kinderen zitten vaak toch met hun vingers in hun mond, bijten op hun nagels, en dan is het natuurlijk niet zo'n fijn idee dat ze nagellak zitten op te eten. Niet echt gezond. Maar nu is er dus de Herome Prinsessen Nagellak op waterbasis, die je na de verkleedsessie gewoon weer af kunt wassen... Ideaal!!! Er zijn 10 kleuren en ik mag jullie van Herome er 5 laten zien.
I am Special Is een lichtroze nagellak met zilveren shimmer. Hij doet denken aan aardbeien limonade.
I am Brave Is een gouden nagellak met microglitter. Voor lieve, zoete prinsesjes...
I am Smart Is een lavendelblauwe crème nagellak. Voor pientere prinsesjes...
I am Hilarious Is een lekker gek crème kleurtje: pistachegroen, zoals een ijsje.
I am Naughty Is voor kleine, ondeugende prinsesjes, en daar hoort uiteraard (crème)rood bij! De flesjes zijn op dit moment al te koop, bevatten 7 ml en kosten 3,95 euro per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten