zondag 19 augustus 2012

Garnier BB Cream - Miracle Skin Perfector

Vandaag wil ik eens geen nagellak met jullie bespreken, maar een BB Cream. Op de TV word je doodgegooid met BB Creams van allerlei merken. Blijkbaar is een BB Cream ontzettend hot op dit moment. Dus toen de Kruidvat de BB Cream van Garnier in de aanbieding had, moest ik hem kopen zodat ik hem kon testen voor mijn blog. Ik koos de variant voor de gemengd tot vette getinte huid.
De Blemish Balm cream met zijn all-in-1 technologie, combineert de verzorging met een vleugje make-up en zorgt in 1 beweging onmiddellijk voor een perfecte huid effect. De olievrije formule speciaal ontwikkeld voor vette huidtypes, is verrijkt met ultra-absorberend perliet en minerale pigmenten. De BB cream matteert non-stop, hydrateert, vervaagt poriën en imperfecties, stimuleert een stralende teint en beschermt de huid tegen schadelijke effecten van de zon. Verder staat er dat deze BB cream geschikt is voor vrouwen tot een jaar of 40?!? Waarom is dat? Nou, ik ben 41 en ik gebruik hem lekker toch haha
Een lijst met ingrediënten staat keurig netjes op de verpakking vermeld...
In de omdoos zit een tube van 40 ml met een luxe uitstraling...
Garnier noemt het een cream, maar ik zou het liever een lotion noemen. De Blemish Balm heeft een vrij dunne consistentie, en smeert heel erg uit. Je hebt dus maar weinig nodig.
Ikzelf was wel tevreden met het resultaat. Ik heb in mijn gezicht heel veel moedervlekjes en ter hoogte van mijn ogen aan de zijkant ook pigmentvlekjes. Op mijn voorhoofd minimale rimpels, en ik heb fronsrimpels, maar die heb ik al zo lang ik me kan heugen. Na aanbrengen van de BB cream is mijn huid eigenlijk heel egaal, en de rimpels, hoewel minimaal, zijn ook voor een groot deel weg. Ik lijk wel 5 jaar jonger, dus geen 41, geen 34, dus zie ik er nu uit als 29?!? Hahaha
Ik had de BB cream aangebracht op de dag dat we de verjaardag vierden van Kiki en Valentijn. Mijn schoonzusje en broer gelijk: wat heb jij nou op je gezicht? Ik zeg: het is BB cream, vind je 't niet mooi dan? Nou, ze vonden net of ik plamuur op mijn gezicht had. Het ziet er ook wel wat poederig en droog uit. Wat dat betreft matteert het spul wel goed. Maar dat poederige effect zou wel wat minder mogen inderdaad. Naarmate de dag vorderde werd dat poederige effect ook minder, dus misschien had ik ook wel wat te veel gesmeerd.
Nog een allerlaatste minpuntje, ik had een wit t-shirt aan, en aan het einde van de dag was dat shirt bij de boord aan de binnenzijde bruin. Dus, wees gewaarschuwd! Verder weet ik niet of de BB cream nou kiss-proof is of niet. Lijkt me niet zo fijn voor je partner als hij na het zoenen onder de bruine vegen zit haha. Dus als iemand daar ervaring mee heeft, graag een reactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten