zondag 29 januari 2012

Golden Rose Ultra Rich Color Lipstick nummer 21

Vandaag wil ik met jullie bespreken een lipstick van Golden Rose uit de Ultra Rich Color Line. De lipsticks uit deze lijn geven hoge en intense kleuren, glijden soepel over de lippen, en hebben een romige textuur. Ze voeden, hydrateren en onderhouden de lippen dankzij vitamine E en Shea Butter in de formule. Tevens geven ze een langhoudend glamoureus effect.

De lipstick is leverbaar in 55 modieuze kleuren en in 3 verschillende texturen. Kleur 40 t/m 62 (creamy), kleur 01 t/m 21 (metallic) en kleur 71 t/m 81 (shimmering).

Alle ingrediënten van de lipstick staan keurig netjes vermeld op het omdoosje van de lipstick.

De lipstick zit in een vierkant goudkleurige verpakking. Dit geeft de lipstick een chique uitstraling!

Op de onderkant staat het nummer van de kleur vermeld. In mijn geval, nummer 21. Ik heb dus een lipstick met een metallic effect.

De kleur van deze lipstick zou ik willen omschrijven als rozebruin.

Ik kreeg mijn gestifte lippen niet goed gefotografeerd, dus daarom een foto van de kleur op mijn handrug. De kleur is vrij opvallend (ik draag meestal zelf nude-achtige lipsticks), en op mijn lippen geeft 'ie inderdaad een metallic look, wat best bijzonder is. Heb zo'n effect nog niet eerder gezien bij een lipstick. Ik vond de lipstick wel enigszins droog toch, maar dat is inherent aan het feit dat hij long-wearing is, denk ik. Hij blijft inderdaad urenlang zitten!
Voor de prijs hoef je het niet te laten. De lipsticks uit de Ultra Rich Color Line kosten 7,95 euro per stuk en zijn te bestellen op de website van Golden Rose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten