woensdag 9 maart 2011

Nails of the Week: China Glaze Robotika

Vandaag wil ik jullie laten zien een foto van mijn pas gelakte nagels met China Glaze Robotika. Ook deze nagellak heb ik nog nooit eerder gebruikt, dus ik was benieuwd. Het is een lakje uit de Khrome-collectie herfst/winter 2009.


De kleur is lichtbruin-roze met een chroom-uitstraling. Daar bedoel ik mee, dat het lijkt alsof er een metallic-achtige kleur op je nagels zit.




De lak dekt in 1 laag, dus dat is goed. Hij brengt wel wat streperig op, maar na een nachtje slapen was dat grotendeels ook verdwenen. Ik moest eerst wat wennen aan de kleur, maar ik vind hem nu toch wel bijzonder. Ik heb vandaag een oud-roze vest aan, en daar kleurt de nagellak heel goed bij!







Er is wel iets wat me opvalt bij chroom-lakjes. Elke oneffenheid, richel etc. zie je heel goed terug in de gelakte nagel. Dat betekent, wil je een perfecte applicatie, dan zul je eerst je nagels moeten polijsten en/of een goede base-coat (ridge-filler) moeten gebruiken. Helaas ben ik van de luie soort, en heb ik daar geen zin in, dus van dichtbij zie je dan toch wat deukjes en groeven in sommige nagels. Van een afstand ziet niemand dat, dus ik laat het erbij.



Het is deze week carnavals-vakantie, en we zijn met het hele gezin naar het Historisch Openlucht Museum Eindhoven geweest. Kiki had op school net het thema Middeleeuwen afgesloten, dus het leek ons leuk om er heen te gaan. Je hebt een deel Prehistorie en een deel Middeleeuwen. Je kunt zien hoe ze in die tijd leefden en de kinderen kunnen er ook activiteiten uit die tijd doen, zoals spelletjes, koekjes bakken en kaarsen maken.
Op deze foto zit ik op een middeleeuwse wc, oftewel 't Gemak. Zo te zien aan de kids, stink ik???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten